Recenze: Chill Factor Monster

Rate this post

Chcete se zbavit přebytečné pětistovky? Hlavně nekupujete tuhle (pardon) kravinu. Raději si peníze dejte do prasátka. Nebo je můžete dát nám. Všechny důvody najdete v článku

Chill Factor

Ledová tříšť za dvě minuty, mačkáním oblíbeného nápoje. Není to super? Není. Tedy bylo by, kdyby to fungovalo. Z recenze volně přecházíme do popravy, ale jinak to asi nejde.

Jak by to mělo fungovat

Podle návodu, který jsme naprosto výjimečně studovali, budete procházet podobným příběhem:

  1. Kelímek vložíte na 46 hodin do mrazáku. Tím stuhne hmota uvnitř stěn kelímku. Jupí to by šlo.
  2. Super vynález vyndáte z mrazáku a naplníte ho třeba vodou se sirupem, Colou, Fantou, čímkoliv. Dobře, zvládli jsme.
  3. Začíná legrace. Mačkáte kelímek. Pořád ho mačkáte. Polovina lepkavého obsahu vám teče po rukách protože se někudy kolem „hlavy“ mačkáním vyplavuje. OK asi toho mělo být méně. Ikdyž by to pak bylo skoro prázdné. Nevadí, mačkáte dál.
  4. Ledová tříšť se pomalu začíná formovat. Jupí! Je jí tedy málo. Ruce máte ulepené. Ale něco se děje, tak teda dobrý.
  5. Špatný! Tříšť už se dál netvoří. Naopak. Pomalu to taje. Kelímek je z poloviny prázdný a z poloviny plný studené šťávy v tekutém stavu. Navíc je všechno krásně ulepený. Začínáte tušit, že první pokus dopadne tragicky. Hele ta věc asi půjde celkem špatně umýt! Vedle ruky máte pořád vaše dítě. Jestli se zeptá ještě jednou na výsledek, poletí kelímek z okna.
  6. Obsah za stálého mačkání vyléváte do dřezu a kelímek jde na 4-6 hodin do mrazáku. Druhý pokus bude jistě lepší.
  7. Druhý pokus je ještě horší. Třetí pokus nebude.

Ukázkový příklad fungující reklamy

Je to tak. Výrobek jsme zkoušeli horem, i dolem. Ledová tříšť se nekoná. Tedy určitě ne v té podobě, v jaké jí reklama vnucuje. Náš syn barevnou reklamu na Chill Factor Monster zná zpaměti. O to větší zklamání pak bylo, když zjistil že nefunguje. Alespoň ne tak, jak jsme si všichni mysleli.

Jen málo dětského zboží nás za poslední měsíce a možná i roky znechutilo takovým způsobem. Za necelých 500 kč už prostě čekáte něco hodnotnějšího. Pokud máte někdo hračku doma a s naší zkušeností nesouhlasíte, rádi si necháme poradit. Třeba jsme jen nešikovní. Klidně recenzi přepíšeme a vlastně bychom to i udělali rádi. Pište do komentářů na Facebooku, tady na webu, nebo kamkoliv jinam. Odpovíme 🙂

  • Určeno pro: kluky i holky
  • Nepořádek: ulepená kuchyň
  • Vhodné od 3 let
  • Aktuální cena: 499 Kč (kupovali jsme v Bambuli)
  • Celkové hodnocení 2/10 za vzhled

Co se nám líbilo

Co mohlo být lepší

  • Vzhled kelímku

  • Funkčnost

  • Cena

  • Technické zpracování

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru